28 denná výzva do plaviek: Spáľte tuky a spevnite svaly. Stačia len 4 minúty denne!

1256

Nasledujúca výzva je pre každého, kto by chcel schudnúť a mať o niečo viac vypracované bruško a cítiť sa lepšie. Túto výzvu už vyskúšalo za posledný rok viac ako 800 000 ľudí po celom svete. Celý tento zázrak je o jednom cviku, ktorý pochádza z jógy – plank. Takže pokiaľ hľadáte spôsob, ako získať pevné brucho, nechajte sa s nami spoločne vyzvať!

Dve základné pravidlá

  1. Prvé pravidlo je najdôležitejšie – dodržujte pravidelnosť cvičenia a časy, ktoré nájdete v pláne výzvy. Určite je možné časy presiahnuť a dať si viac do tela, čo však nesmiete, je podvádzať a cvičiť kratšiu dobu!
  2. Celá výzva je naplánovaná na 28 dní, ani o deň menej!

Ako správne cvičiť Plank

Skôr, ako sa pustíte do samotnej výzvy, pozrite sa na to, ako sa správne dostať do pozície na Plank a ako ďalej pri cvičení postupovať. K tomuto vám poslúži nasledujúce video. Najdôležitejšie je však správne dýchať a nezadržovať dych v žiadnom prípade.

Plán výzvy

Nasledujúci plán samozrejme počíta aj s úplnými začiatočníkmi, takže začínajte pozvoľna. Prvých desať dní je naozaj jednoduchých.

Deň 1 – 20 sekúnd

Deň 2 – 20 sekúnd

Deň 3 – 30 sekúnd

Deň 4 – 30 sekúnd

Deň 5 – 40 sekúnd

Deň 6 – Odpočinok

Deň 7 – 45 sekúnd

Deň 8 – 45 sekúnd

Deň 9 – 60 sekúnd

Deň 10 – 60 sekúnd

Prvú minútu sme už zvládli, tak sa nezľaknite aj tej ďalšej!

Deň 11 – 60 sekúnd

Deň 12 – 90 sekúnd

Deň 13 – Odpočinok

Deň 14 – 90 sekúnd

Deň 15 – 90 sekúnd

Deň 16 – 120 sekúnd

Deň 17 – 120 sekúnd

Deň 18 – 150 sekúnd

Deň 19 – Odpočinok

Deň 20 – 150 sekúnd

Deň 21 – 150 sekúnd

Deň 22 – 180 sekúnd

Deň 23 – 180 sekúnd

Deň 24 – 210 sekúnd

Deň 25 – Odpočinok

Deň 26 – 210 sekúnd

Deň 27 – 240 sekúnd

Deň 28 – do zlyhania

Zdroj: womendailymagazine