Čakanie, kým vám vaše vlasy a nechty opäť dorastú, môže byť niekedy naozaj frustrujúce, ale ak do svojho jedálnička zahrniete nevhodné potraviny, bude vaše čakanie ešte dlhšie. Keďže vlasy a nechty sú tvorené keratínom, nedostatok železa, zinku a bielkovín môže viesť k vypadávaniu vlasov a strate pevnosti nechtov.

Toto je pár základných potravín, s ktorými si pobyt v pomyselnej čakárni určite o nejaký ten čas skrátite.

Mlieko

Mlieko a mliečne výrobky sú bohatým zdrojom bielkovín, vápnika a vitamínu D.

Vajíčka

Tie sú zase bohaté na biotín a železo, čo prispieva k rýchlejšiemu rastu a regenerácii našich vlasov.

Losos

Losos obsahuje omega-3 mastné kyseliny, ktoré pomáhajú posilniť naše vlasy a tie sú tak menej náchylné na lupiny. Losos tiež pomáha predchádzať lámaniu nechtov.

Zelená Zelenina

Kel, špenát a iná tmavo zelená zelenina sú plné vitamínu C, a to je naozaj dôležité v produkcii kolagénu, ktorý tiež posilňuje krvné cievy.

Žltá a oranžová zelenina

Mrkva, tekvica s sladké zemiaky sú bohaté na beta-karotén, ktorý robí našu pokožku krajšou a hlavne zdravšou.